Itt olvashatsz tovább az új "Lelki Patikában":

2010/03/27

Tavaszi méregtelenítés a léleknek - áldott férfiak az életemben :-)


Nem tudom, ki hogy van vele, de  én például szeretek egyedül (is) lenni néha. Elmerülni a saját gondolataimban, a saját szórakozásomra csinálni valamit, hallgatni a kedvenc zenémet és arra házimunkázni, máskor bekuckózva megnézni valami tartalmas, netán egyszerűen csak szórakoztató, kikapcsoló műsort (ez kinek-kinek mást jelent), filmet vagy csak úgy semmit csinálni. :-)

A saját jellemünk csiszolása, ahogy nagymamám anno tanácsolta nekem, gyerekként persze mást jelentett (habár állítólag jó gyerek voltam), mint azt később értelmeztem a már pszichológiai tanulmányokkal felvértezve és a tanáraim szakirányú terelgetésekor. Megtanítottak arra ezek az emberek, hogy nekem magamnak kell rájönnöm a saját működésemre és ennek ismeretében megtalálni, meghatározni a saját fejlődésem irányát és azt a gyakorlatban kivitelezni. Életünk során különböző szakirodalom olvasásával (magyarul önfejlesztéssel, önképzéssel) és egyéb szakirányú képzéseken sajátíthatunk el további képességeket, készségeket jellemcsiszolás témakörben...... :-) Kitartást, következetességet igényel és az elmélet gyakorlatba való átültetését és szűnni nem akaró gyakorlását is igényli és korántsem egyszerű tevékenység. És mint tudjuk az ember hajlamos a könnyebb ellenállás irányába elmozdulni, úgyhogy elég hamar megakadhat ez a folyamat és  elhatározás marad, vagy kudarc válik belőle...... :-(
Most jut eszembe, azt mondják, jó gyerekből lesz a hülye felnőtt..... ;-) Igaz lehet?????

Szintén gyerekkori élményem a Menlo parki varázsló, Thomas Alva Edison élete. Nagy hatással volt rám - többek között - és ami miatt szóba hoztam, az az, hogy Edison tanácsa pl., hogy éljük úgy az életünket, hogy minden nap tanuljunk valamit. Este kérdezzük meg magunktól, ma mit tanultunk? Lehet ez persze valami "apróság" is, pl. nálunk egyik emlékezetes eset volt, amikor az egyik lízingelt fiam mutogatta az én saját fiamnak az új pendrive-ját és én közben lökdöstem, de csak rám nézett kérdőn és mivel csak kényszeredetten mosolyogtam, mondjuk, mint Garfield, de ő nem vette a lapot és magyarázta tovább, mit tud a fullextrás kütyü. Utána megmondtam neki, hogy a Karácsonyi ajándékát mutogatta meg jó alaposan a fiamnak. Persze ő nem tudhatott róla, de én próbáltam jelezni.....Erre ő azt mondta "katasztrófasúlytottan", hogy ma teljesítette legalább Edison  utasítását, ma azt tanulta, hogy a női lelkeket és jelzéseket meg kell tanulnia, jobban ki kell ismernie a nőket, rájött, hogy tudni kell egy "férfinek" venni egy nő "adásait"  :-)
Hát, ilyen pasikkal vagyok körülvéve....... :-) 

Erről jut eszembe, olvastam Vidi Ritánál a Hősnők-ön, hogy bizonyos (természetesen pozitív) jellemű férfiakat "áldott férfiaknak" nevezett. Én tudom ezt bizonyítani saját tapasztalattal. 

Nekem 5 ilyenem van itthon. :-) Ebből három állandó jelleggel ontja áldását, kettő időnként, de rendszeresen részesít ebben a sok jóban.  
(Ha megtalálom azt a cikket, feltétlenül ideteszem a linkjét!)  >>> Tara megdobott a linkkel, köszi mindenki nevében én is elolvasom megint.

Olyasmit jelent az "áldott" (jellemű) férfi, hogy a környezetében egy nő a női energiákat magasabb szintre tudja emelni, és felszabadultabban tudja érezni magát. Az ilyen pasik  megtalálják magukban a női energiákat, ezért tudnak a nőkkel egyenrangú partnerként fellépni, és mert a saját fontosságukat nem kell fitogtatni, hiszen annak tudatában vannak testileg, lelkileg. Ránk figyelnek, nem a dekoltázsunkra! A megfelelő energiaszintjükhöz nincs szükségük arra, hoy másokat leszívjanak, meg tudják szerezni maguknak és arra sincs szükségük, hogy uralkodjanak mások fölött, hogy férfinak érezhessék magukat, mert azok anélkül is.  Viszont nem is babusgatósak, nem ajnározósak (párom  utólagos kommentje: azért néha de!), ellenben jól érezzük magunkat a társaságukban és önmagunk lehetünk mellettük. Hagynak kibontakozni, elvégre ők is ezt teszik. És persze mi is hagyjuk őket önmaguk lenni, kibontakozni, meg minden.....És jókat főzünk nekik és ők rettentően hálásak érte, és még segítenek is a konyhában, talán ők sem értik, miért. Mert az egyáltalán nem macsós, de ők nem is akarnak macsók lenni, ők igazi férfiak macsós allűrök nélkül: határozottak, tisztában vannak a saját értékeikkel, kerek egészek, nagy a kisugárzásuk, van bennük spiritusz, karizma, van célja és konkrét tervei, a problémát feladatként kezelik és vállalják a kellemetlenséget pláne értünk! :-)  
És tényleg vannak ilyen férfiak, én személyesen is ismerek ilyeneket és nagy szerencsémre ennek egy fejlett példányával hozott össze a jó sorsom! Mint partner. És még néhány példányával, mint gyerek. 
A "rossz nyelvek" ide sorolják Váraljay Gabrielt is, bár őt nem ismerem, csak a közösségi portálokról, de akik mondják, biztos tudják miért, talán én is megtudom egyszer.......minden esetre ez a híre..... :-) 

És az ilyen férfiak nagyon kevesen vannak, persze nőben is vannak áldottak, de ők is kevesen......ezért mondjon hálát a sorsnak, aki ismer ilyet! Nekem a női megfelelelőiből is kijutott hála Istennek, a barátnőm is ilyen és néhányan még a családomban és az ismeretségi körömben, mégis újra felkapom a fejem egy új példány láttán/hallatán, amint a mellékelt ábra is mutatja. És nem állom meg szó nélkül...... ;-)  

(Tehát jól elbeszélgettünk a férfiakról és ezáltal elkanyarodtam az eredeti témától, amire a következő bejegyzésben visszatérek és ezért a címen is változtattam. )

 
Kíváncsi vagyok a véleményedre. Ide írhatod :)

1 megjegyzés:

  1. Hanna, itt a link: http://www.hosnok.hu/aldott-ferfiak/
    Olvastam én is, nagyon tetszett, de ugyanúgy a Tiéd is :)

    VálaszTörlés

Hozzászólok: